بانوی زیباP11

eLiNa☕ · 07:51 1399/11/02

پارت ۱۱ هم دادم فقط کنی صبر نیاز است

خب کرم ریزیم گل کرد دیگه😎🤪

از زبون مری

بعداز گیر دادن به آدرین کلی خندیدیم و در آخر بدون کمک کسی لباس پوشیدیم 

آدری:من پایین منتظرم بیا 

من:باشه🙃

رفتم پایین و سوار ماشین شدیم و راه افتادیم به سوی مهمونی 

تو مهمونی کسایی که نمیشناسمشون بودن البته  آلیا و نینو رو میشناختم ولی بقیه رو نه

آدرین:مرینت خانم ایشون آقای جاستین و ایشون آقای و ....

من:خوشبختم 

داشتن حرف میزدن که یکی فکر کنم جاستین بود یا دنیس نمیدونم کدوم بودن چون خیلی شبیه به هم بود(  دوقلو ) با آدرین رفتن بیرون و یک قلو دیگه اومد کنارم نشست و بهم گفت:بیا این شماره ام هست برای مغازه اگه وسیله خواستی بهم زنگ بزن برات بفرستم 

من میخواستم رد کنم که آدرین با نگاه خشمگینی بهم نگاه کرد از نگاهش معلوم بود خیلی خشمگینه 

آدرین:مرینت بیا بریم خونه مامانم زنگ زد 

من:باشه 

همینکه رسیدیم خونه دستم رو محکم کشید برد تو اتاق خوابمون و پرتم کرد رو تخت گفت:برای چی داشتی شماره اش رو میگرفتی ( با داد) اگه اذیتت کنه چی ؟ به این فکر کردی الان شماره اش رو میگیری فردا میاد خونه ی ما اونم با حالت مست بعدش اگه بهت تجاوز کنه توام افففففف مری اعصاب ادم رو خورد میکنی ها ( با داد همه رو گفت) 

من:بزار برات توضیح بدم اصلا چرا وقتی چیزی رو نمیدونی الکی قضاوت میکنی

آدرین:من اونو میشناسم مری میفهمی چی میگم برو بیرون اعصابم الان خورده 

من:باشه☹😔

داشتم میرفتم ولی یهو سرم گیج رفت دوباره بوی خون تو نفسام اومد و دوباره سرفه ولی این دفعه همراهش خون بود افتادم روی زمین و 

از زبون ادرین 

سرمو تو دستام بردم و چشمامو بستم یهو صدای افتادن خیلی محکم اومد سرمو بلند کردم دیدم مری افتاده روی زمین و فقط سرفه میکنه سریع رفتم پیشش گفتم:ببخشید حالت خوبه؟

ولی مگه حرف میزد دوباره خون بالا آورد یواش روی قلبش ماساژ میدادم دیگه داشت رنگ صورتش از سفید به کبودی در میومد ترسیدم رفتم قرصش رو آوردم دادم بهش ولی کار ساز نبود که نبود ای خدا حالا چیکار کنم همش تقصیر منه اگه باهاش بد رفتاری نمیکردم بهش شوک وارد نمیشد زنگ زدم به آمبولانس اومدن مری رو بردیم بیمارستان و

دکتر گفت:خب کاری کردی زنگ زدی بیمارستان اگه چند دقیقه دیرتر میاوردی حتما میمرد 

من:باشه ممنون الان حالش چطوره خوب میشه 

دکتر:آره حالش خوب میشه وقتی سرمش تمو شد ببرینش خونه 

 

ببخشید اگه این پارت کم بود پارت بعدی رو بعداز ظهر میدم الان گوشی داره خاموش میشه 

نظر و پسند بدین اگه نظر نمیدین لااقل پسند بدین