بانوی زیبا ادامه P3

eLiNa☕ · 16:57 1399/10/21

برو ادامه جیگر🤗

از زبون مری

 

لباس ها رو جمع کردم و یکی خوشمل رو پوشیدم

کریستینا که آماده بود و روی کاناپه لم داده بود و تو اینستا که یه صدا زدم عین جت پاشد 

من:کریستینا ،مریلا کجاست

_ اون که صبح رفته بود خونه اگرست اینا که

من:آها من چون صبح ساعت ۵ بیدار شدم رفتم شرکت برای دوبله کردن اون فیلم چرت و پرت که نصفش رو تو به جام دوبله کردی بعد الا ساعت ۵ بعدازظهر اومدم خونه پس از من چه انتظاری داری؟

_ باشه باشه حالا منو نخوررررر

من:از خداتم باشه

_ برای ادری جونت زنگ زدی 

من:آره گفت الان میاد

بوق بوق بوق ( صدای بوق ماشین آدرین)

 

در عمارت اگرست از زبون ادرین.

من:مامان مامان ماااااااماااااان

پدر: اون هست بیرون کاری داری ؟

من: امممم نه فقط دخترا رو کجا بزارم

کریستینا:مگه جعبه کارتونیم که میگی کجا بزارم خب من میرم پیش مامانم و مرینت هم پیش تو 

مری:عمراااااااا مک پیش این باشم

من:😐بیا بریم برات یه چیزی خریدم 

مری:خر نیستم که بخوای خرم کنی 

من:خر بودی و نمیدونستی 

مرینت افتاد دنبال من که آخر با دستش زد تو کلم 

من:اخ چرا میزنی

مری:تا تو باشی که به من نگی خر فهمیدی

من:نه نفهمیدم

مری:بفهم نفهم 

من:😑

مری:اف تو چرا مثل آدم های معمولی( نقی معمولی:الان حرفت رو پس بگیر اگه ایندفعه بگی معمولی میکشمت الان شدی ارسطو که بهم گیر میدی/ وجی:آخجووون آقای نقی معمولی بهم امضا میدی/ بائو: الان منظومه شمسی رو میکشه نگاه کن😂)😐😑

مری:اف تو چرا مثل آدم های عادی نیستی 

من: 😐خب بریم تو اتاقم که باهم ویدیوگمیز بازی کنیم( بازی ویدیویی )

مری:نه

من:خب پس تو توی پاریس بمون که شرکت دوبله سورن رو داشته باشی

مری:باشه باشه بریم بازی

پدر:آدرین

من:بله

پدر:آرژین و برایس کجان

من:پیش دوست دختراشون

پدر:😐

من:😁😅

 

فردااااا پرواز داریم به سوی مارسی

گوشی زنگ خورد نگاه کردم دیدم نینو هست

من:سلام 

_ سلام رفیق خوبی

من:آره خوبم

_ مری جونت کو

من:اینجا کنارم نشسته و صداتم رو بلندگو هست راستی آلیا کو سلام منو برسون

مری:سلام منم برسون

من:نه سلام اینو نرسون بعدا خودش سلام میرسونه

 نینو:-_____-

من:شب بخیر

مری:شب بخیر

_ شبتون آدرینتی😂

من و مری:-____-

 

 در همان لحظه  از زبون ...

عشقم  میخواد با اون عوضی بره هه باید از روی جنازه ام رد بشه

 

 

سوال:

کی بود؟

جواب رو تو نظرات بگین🤗