بانوی زیبا P4

eLiNa☕ · 19:03 1399/10/22

از زبون مرینت

مامان و بابای من و پدرومادر آدرین پایین تو اتاق پذیرایی بودن و داشتن برنامه میچیدن.

آدرین منو به زور برد تو اتاق خودش تا ازم محافظت کنه ولی الان عین خرس قطبی خوابیده هست 

مریلا و آرژین دارن تو باغ حیاط پشتی قدم میزنن و کریستینا و برایس هم دارن مسابقه دوبله میدن ایییییییش دوبله 🤮🤢

منم چاره ای نداشتم که کنار ادرین بخوابم ولی مگه خوابم میبرد اوففففف پاشدم رفتم پایین تو اتاق پذیرایی کنار مامان و بابا ها😐

مامان:مرینت برو بخواب

من:خوابم نمیاد

بابا:بروووو دیگه اگه نری میفرستمت پیش برایسو کریستینا مسابقه دوبله ها

من:باشه باشه رفتم

همه:🤣🤣🤣🤣

من:-____-

رفتم تو اتاق آدرین کهههههههههه

 

 

 

 

 

 

 

 

بیا

 

 

 

 

 

 

 

یکم دیگه

 

 

 

 

 

اها رسیدی 😎

آدرین نبود😳

من:آدر..

حرفم با بسته شدن چشمام قطع شد یکی از پشت منو گرفت که دستم رو زدم به دستش دیدم بله کسی نیست جز نه این که آدرین نیست 

پس کیه ؟😬😬

مسئله این است 

از زبون آدرین

دیدم مری رفت بیرون سریع پریدم رفتم دستکش کلفت گرفتم و گذاشتم دستم و 

پشت در قائم شدم صدای پا شنیدم که داره میاد طرف اتاقم 

مری:آدر

با دستم جلوی چشمش رو گرفتم که ترسید بعد یواش دستش رو گذاشت رو دستم اول فکر کرد منم بعد سریع دستش رو کشید چون دستکش دستم بود نفهمید منم فکر کرد یکی دیگه هست

بعد گفت : لطفا باهام کاری نداشته باش اصلا بگو ببینم تو کی هستی 😬

من صدام رو کلفت کردم و گفتم:حسن خاله 

یهو زد زیر خنده: حسن خاله دیگه کیه مسخره میکنی اکه اسمت رو نگی جیغ میکشم

با همون صدای کلفت گفتم: آدرینم

مری:هه آدرین که دستش کلفت نیست و صداشم انقدر مردونه نیست 

من با صدای اصلی خودم گفتم:باشه بیا قانع شدی 

مری:آره 

من:مری سوال بپرسم جواب میدی

مری:بستگی داره

من: خب نظرت در مورد من چیه

مری:رو مخی ، خیلی شوختب هستی ،ساده ای و اینکه یکم خوشگلی 

من:-__- ممنونم  از قسمت ساده ولی من یکم خوشگل نیستم کلا خوشگلم

مری:خودشیفته😒

من:مری میتونم باهات دوست باشم

مری:خب هستی( وجی: الان این شد آدرین تو کارتون میگه مرینت شیز ایز جاست فرند ( اون فقط یک دوسته) اه برین تبر منو بیارین نه کلا وسایل جنگی رو بیارین/ در این نظرت موافقم)

من:اممممم یکم بیشتر چی؟چون بزرگ شدی میخوام بیام خاستگاری 

مری: قبول فقط باید به مامانم بگم 

من:گفتم گفتش قبوله

مری:چییییییییییییییییی

من:نخود چی

مری:-____-

 

از زبون ...

فردا تو فرودگاه ملاقاتتون میکنم آقای.‌....

_ منم همین طور خانم......

 

اینا کین؟

مسئله این است

نظر و پسند فراموش نشه ❤

دستم شکست💥

بای بای👋